Temavecka

Ja då var det dags för ett nytt inlägg. Har temavecka i skolan just nu, så jobbar PA hela veckan. Går ganska bra, jag tror att jag är klar med de två texterna som jag har skrivit, ska bara få dom genomlästa av dom andra i gruppen. Hoppas verkligen att mina texter blir godkända, för vill verligen få klart PA't nu så man slipper det. Hoppas vi blir klara den här veckan med det mesta. Men det ska nog gå bra. Sen är det fysikprovet med nästa vecka och hoppas att jag får G på provet, men känns lite osäkert för det ena avsnittet som vi har på provet har jag inte fattat än.

Har även hittat ett par skor som jag vill ha till studenten och balen, men eftersom att dom inte hade skorna i Falköping får jag försöka få tag på skorna på nått annat ställe. Inte direkt så at tman har lust att åka långt bara för ett par skor. Men ska kolla i Herrljunga om dom kan ta hem dom eller om dom får hem något liknande. Vill så gärna ha dom skorna. Vill helst bara behöva köpa ett par skor och dom här skorna kan jag ha till båda. Vill inte ha svarta skor på studenten. Men får hoppas på det bästa, allt brukar lösa sig till det bästa.

Måste försöka nästa vecka att komma igång med träningen igen, har inte tränat på några dagarna nu för att det har kommit massa anant ivägen och det känns inte bra, vill känna mig i bra form infrö sommaren. Och det är inte jättelångt kvar till studenten, typ en sjuttidagar kvar bara.

Jaja nu ska jag fortsätta och slappa mig igenom kvällen.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Hoppas du hittar skorna ^^

2009-03-24 @ 22:04:33
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0