Bättre människa

Hejsan hoppsan. Nu är det helg igen och det är riktigt skönt för jag är ledig ända till på onsdag. Det ska bli riktigt skönt. Men nu ska jag förklara rubriken på det här inlägget. Det är nämligen så att jag har börjat träna på riktigt nu. Fick tips av mamma på övningar som hon hade sett på tv, och det är inga svåra övningar, tar ca 20 min att göra. Så de övningarna ska jag göra tre gpnger i veckan och sen träna kondition tre dar. Så nu ska jag komma i form. Inte för att jag tycker att jag är tjock utan för att jag vill träna upp min kondition och styrka. Har satt som mål att jag ska vara i form till sommaren men vet inte vad jag räknar som sommar än. Tror att jag ska sätta som mål att till studenten ska jag känna mig tränad och sen ska jag fortsätta att träna. Och när jag flyttar till Gbg ska jag försöka hitta nått arrangerat träningspass som jag kan gå på. Även om jag varit ganska onyttig idag så känner jag mig verkligen som en bättre människa nu. 
Hade matteprov idag men var ett sånt prov som man inte vet hur det gick på. Kände mig säker på de flesta uppgifterna, chansade på några för tänkte att man kan ju inte få minuspoäng. Så får se nästa vecka hur det gick men förhoppningsvis får jag VG.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej å hå! träna på!^^

2009-03-07 @ 14:35:27
URL: http://lillacamilla.blogg.se/
Postat av: Helen

vad värdeln är liten då man börjar kolla =) Kul att hitta dig här (och facebook)

2009-03-19 @ 10:58:00
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0