Vissa personer kan verkligen överraska

Hallojsan.
Hade biologilektion idag. Och förra veckan var våran lärare borta så vi fick titta på film, men idag var hon tillbaka. Alla tänkte nej. Men sen på lektionen var det precis som om det var bra för henne att vara i Chile en månad. Hon informerade oss precis om vad vi ska läsa i biologi B, att vi ska få en planering, vi fick bestämma när vi ska ha prov. Helt tvärtemot hur det var förra terminen, den här lektionen var lugn och som en lektion ska vara. Hoppas verkligen att det fortsätter så, skulle vara så skönt. Hoppas bara att jag får mitt MVG som hon har sagt att jag ska få i Biologi A, annars blir jag sur. Fatta rinte vad det är med mitt huvud, tre dagar i rad har jag fått ont i huvudet när jag har börjat med skolarbetet, är inte bra. Och nu när jag skulle skriva på projektarbetet så hitta jag inget bra och orkar verkligen inte göra mer idag. Har jobbat en timme fysik och minst en halvtimme matte och kan inte direkt fortsätta med det heller. Får bli mer plugg imorn. Känns som att det är mycket nu, men om man tar en sak itaget så är det inte så mycket. Måste försöka tänka på en sak itage toch inte stirra mig blind på alla saker samtidigt. Rensade i mina pärmar från ettan och tvåan. Hade en proppfull pärm från varje år, men när jag ahde rensat dem, slutade det med en pärm som inte är proppfull. Känns verkligen bra att ha korta dagar i skolan nu, så man hinner plugga och göra annat resten av dagarna. Blir inte lika jobbigt när man slipper börja med läxorna vid kl 17-18 på kvällen. Nu kan man börja vid 14-15 tiden istället och det är mycket bättre, så hinner man få lite kväll när man är klar. Men nu får det bli lite spel fram tills det är dags att titta på tv.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Härligt härligt ^^

2009-01-20 @ 18:53:05
URL: http://ankorna.blogg.se/
Postat av: Pjotr

Sluta ha huvudvärk LoLz

2009-01-21 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0