Nytt år och ny termin

Ja då var det 2009 nu då, ännu ett år att lägga bakom sig. 2008 var ett bra år och jag hoppas att 2009 blir minst lika bra. Men vet redan nu att det kommer bli det. Med studenten och student balen och sen resa till Turkiet med min underbara pojkvän. Till hösten blir det förhoppningsvis att plugga till geolog i Göteborg, så då kommer jag att flytta dit, men kommer komma hem mycket på helgerna. Känns som att det blir bra. Och sen hoppas jag på att det blir många fler bra saker som händer under året. Hoppas verkligen att jag får ett jobb i sommar, det behövs verkligen så att man kan spara pengar så att man har lite att ta av om man skulle behöva pengar. Skolna kommer bli bra med, ska verkligen kämpa med matten och fysiken nu så att jag kan få VG i båda kurserna. Engelskan, biologin och religionen borde gå ganska lätt. Funderar på om det är bäst att göra upp ett schema för hur man ska plugga eller bara ta det vecka för vecka. Någon som har nått förslag på hur man ska göra för att det ska gå så bra som möjligt?

Funderade imorse på vad jag ahr gjort det här jullovet?. Kom på att jag har firat jul och nyår. Nyår med middag som var väldigt trevlig och det var väldigt god mat. Julafton friades hemma med familjen. På juldagskvällen blev det en sväng till Kärven, hade inte varit där innan så det var kul. Vill göra mer sånt. Och sen har jag träffat Peter mycket är bara 7 dagar vi har varit i från varandra på lovet och det känns väldigt bra att kunna träffas så mycket. Annars blir det bara på helgerna och det är inte säkert att det är varje helg heller så man får passa på att ta igen när man kan. I helgen ska jag förhoppningsvis få lära mig att åka skidor med, det ska bli roligt. Har bara åkt skidor när ajg var liten och då var det på plan mark. Men nu blir det i Ulricehamn som jag ska lära mig. Är nervös för att jag ska fastna i liften när jag ska gå av den, men fick höra idag att jag inte är ensam med att ha problem med liften, så det är väl inget större problem, får kolla på hur alla andra gör. Men nu ska jag göra annat. Ha det gött.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Jag kommer nog se till så att det blir en del roliga saker att göra nu ^^



Jag har fastnat i liften ^^ Gör ont som fan ^^ iaf på de sätten jag fastnat i dem ^^

2009-01-08 @ 17:22:57
URL: http://ankorna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Höhö, men warg är warg också, glöm inte det ;D

Geolog blir nog kul!:) , bra att bo i gbg med när man kan pendla hem!

2009-01-09 @ 10:17:57
URL: http://lillacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0