Träning

Äntligen har jag kommit igång med min träning. Har bestämmt mig för att vara ute och gå minst tre gånger i veckan, kommer börja springa när snön försvinner. Sen styrketräning lika många gånger som jag tränar kondition. Ska verkligen komma i form nu. Hittade bra tips på nätet för att träna hela kroppen så använder mig av dom och kan säga att jag trodde jag hade lite bättre muskler än va ddet känns som, men till sommaren ska de vara mer tränade. Då ska jag förhoppningsvis vara i topp form. Om nån skulle vilja vara med och träna är det bara att säga till, alltid roligare att träna med någon mer. Hörde om en träning på tv:n i går, det är träning som är inspirerad av millitärernas träning och genomförs utomhus oavsett väder, eller kanske inte när det är tornado och sånt. Skulle vara lite kul att prova på nån gång. Gillar träningspass då man måste puscha på sig själv och där man är helt slut efter, för då känns det att man har tränat. När jag flyttar ner till Göteborg ska jag försöka hitta nån sorts träningsform som kan passa mig så att jag verkligen fortsätter träna åven då, när jag inte bor nära naturen som jag gör här. Längtar verkligen efter våren och sommaren så att man kan köra hela träningspasset ute och inte bara konditionsbiten ute. Mycket skönare att inte behöva ha så mycket kläder på sig. Skönare med t-shirt och shorts, än byxor och i vissa fall även underställ och t-shirt, tröja och jacka. Men den tiden kommer, tycker om snön med för det är mysigt ute i skogen då, förutom när den smälter.

Var nere i Göteborg hos min underbara pojkvän i helgen. Åkte dit i fredags och hem i lördags förmidda. Ingen jätte lång visit men den var tillräcklig ändå, hade ju gärna stannat kvar där längre. Men Peter skulle flytta så fick åka hem tidigt för att lättare kunna passa tåg tiden. Fick träffa en av hans kompisar som jag inte har träffat tidigare, vi åt pizza och var på en pub och pratade, det var mycket trevligt. Tycker om att träffa nya människor. Ska bli så otroligt skönt att få flytta ner till Göteborg till hösten och bo ihop med världens bästa kille.

Är otroligt taggad inför sommaren och hösten nu. Bal, student, en vecka i turkiet och förhoppningsvis massor av grillning och bad med underbara människor och jobb, kan det bli en bättre sommar, det kan det väl men saker som skulle kunna göra den bättre ska vi vänta med ett tag till.

Har skicat ut 24 brav om sommarjobb, och sökt ytterligare 2 st, så hoppas på att få något jobb. Har fått svar från fyra ställen som jag ahr skickat brev till och de har antingen sagt helt nej eller att de inte har kommit så långt i planeringen än, men de flesta har varit positiva till mitt brev, och ett av de ställen som sa nej skulle spara brevet för framtiden. Helst skulle jag vilja jobba på Ascom för där är det bra betalt, emn får väl se vad jag får. Skulle vara lite kul att jobba på Skara Sommarland som jag ahr sökt till, men är en bit att åka varje dag dock och bensin är ju inte gratis. Men tar det då.

Nu har jag nog inget mer att säga
Lev varje dag som om det är den sista

//Marie


Kommentarer
Postat av: warg ^^

Va!? Har du pojkvän ?!?! xD



Jag hoppas också på att det kommer något jobb på ascom snart xD Mina pengar börjar ta slut nu xD

2009-02-22 @ 21:34:17
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0