Sommarjobb

Provjobbade på hemtjänsten igår, och fick sommarjobb där. Riktigt skönt att ha det fixat. Kommer få bra motion med, för kommer cykla varje dag till alla pensionärer som har hemtjänst. Fick lön för igår så kommer hinna få lite extra pengar innan jag åker till Turkiet. Ska gå brevid fyra dagar till innan jag åker. Ve tinte än hur mycket lön jag får eller hur mycket jag kommer jobba men förhoppningsvis kommer jag få ihop en del pengar iaf som jag kan spara. Känns bra att jag kommer få pengar tills jag ska flytta.
Har läxförhör i biologin imorn. Skulle haft 9 kapitel men idag sa våran lärare att vi bara ska ha 5 riktigt skänt att slippa en del.

Kan inte fatta att det inte ens är två månader kvar till jag tar studenten. Men ska nog hinna med allt. Ska plugga mycket i helgen och nästa vecka. Det är något som jag verkligen ska hålla, jag måste det annars är det kört för betygen. Eller ska nog fungera ändå men är ju bra att ta till vara på tiden när man har den.

//Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis til jobbet! Vad skönt o ha det fixat. Hur går allt ananrs med allt? ganska mkt o stå i nu till studenten.. Hoppas allt är bra. Hälsa familjen. puss

2009-04-29 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0