Nya skor (nästan)

Ja, då har man nästan nya skor. Hittade ett par skor för ett tag sen som jag ville ha till studenten och balen, och förra veckan ringde jag till sko affären i F-köping som är med i kedjan som hade skorna. OCh de skulle beställa hem skorna och igår hade dom fått hem dom så då åkte jag dit och provade dom men då var det fel färg. Dom hade tagit hem svarta men jag skulle ha champange färgade, men provade dom som dom hade fått hem och dom fick tag på ett par i rätt färg så då ska farmor och farfar hämta dom nästa vecka när dom kommer. Dom är riktgit snygga och kommer bli jätte bra. Så nu är det inget mer som ska fixas förutom en klänning till studenten och halsbandet till balen men det är på gång ska få ett halsband som inte går att köpa i affären.

//Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0