En vanlig dag

Ja då var det ännu en dag med plugg då. Nu är det religion, har prov på fredag i hinduism och buddhism. Hade läxförhör, läs prov, i biologin idag. Gick ganska bra, var väl ett par frågor som jag inte var direkt säker på men ett G har jag i alla fall. Varfrö är det så svårt att plugga vissa dagar när man vet att man måste plugga så gör man massa andra saker istället. Men ska gör klart alla frågor idag. Inte jätte många kvar.
Fick veta idag att jag inte är hemma på valborg, då är jag i Gbg och festar med min älskling på Chalmers. Ska bli kul. Shara Hotnights ska komma dit så hoppas att man kanske kan få lyssna lite på dom. Får se om det blir så att vi tittar på cortegèn med eller inte. Ska bli riktigt kul. Ska åka och köpa studentklänning på måndag, är även sugen på att köpa en klänning som man kan ha på fester med, börjar bli trött på dom kläderna jag har och vill ha nya snygga kläder. Ska ta och köpa det i sommar när jag får lön.
Men nu måste jag ta och plugga igen innan jag ska laga mat.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Det kan ju inte varit en vanlig dag! Det var ju min födelsedag xD

2009-09-23 @ 16:18:37
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0