Anmäld och tränad

Ja, då har man anmält sig till Göteborgs Universitet då. Nu är det bara och vänta till mitten av juli och se om man kommer in. har sökt fyra program, tror att jag har chans att komma in på alla. Ska faktiskt bli kul att plugga vidare, som det käns nu iaf. Är mest ärdd för att jag inte ska hitta någon lägenhet bara, men det ska nog lösa sig. Har ändå stått i kö ganska länge nu. Det bästa vore om jag och Peter hittar en tvåa med en gång, annars får jag hitta en etta och bo själv ett tag.

Och nu till den andra delen av rubriken. Har varit ute och cyklat idag. Var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli. I och för sig så tog jag det ganska lungt och kunde cyklat på högre växel. Men cyklade ändå ca 13 km plus minus några meter. Regnade, så det var lite svårt att se en bit, men blinkade man tillräckligt mycket så funkade det. Var ganska skönt att komma hem sen ochta en varm dusch. Glömde dock att stretcha riktigt så får hoppas att det inte blir någon träningsvärk imorn, eller att jag blir förkyld när jag cyklade i regnet och blåsten.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Najs :D Det är härligt att få cyklat en bir :D

2009-04-09 @ 13:33:44
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0