Måndag

Ojoj, va tiden går fort, redan en hel vecka sedan jag skrev sist. Gjorde höskoleprovet i lördags, gick väl ganska bra. Nu vet jag vad det är iaf, så ska nog gå bättre nästa gång. Ska göra lite gamla prov till nästa gång. Dom säger ju att man fördubblar sitt resultat andra gången man gör det så det hoppas jag att även jag gör. Tänk att man offrar nästna en hel lördag för att sitta och göra prov i flera timmar. Men det var kul att göra så det gör inget att nästan hela lördagen försvann. Just nu sitter jag i Peters lägenhet i Gbg och väntar på att han ska komma hem från skolan. Åkte till honom i lördags kväll när han var hemma i Öra och åkte med hit i går kväll. Ska åka hem imorn. Och sen är det Ullared på onsdag. Ska övningsköra hela vägen dit, ska bli kul och jag hoppas att det går bra. Körlektion på torsdag igen hoppas verkligen att den går bra med, för det börjar närma sig nu. Inte så långt kvar tills jag fyller år. Fick reda på kei och fysik provet i veckan. Trodde verkligen att jag hade IG på kemiprovet men jag hade lyckats med att få ett G, jag har nog aldrig blivit så glad över att få G på ett prov. Fysikprovet blev också ett G, det kändes också bra. Med tanke på att jag hade lite panik på några av uppgifterna. Jag klarade sista uppgiften och det va bra för va riktigt säker på att jag hade klarat den. Sen va det svenska prov och engelska tal i veckan med. Svenska provet är minst VG och jag hoppas att jag får bra på engelska talet med. Nee, nu ska jag ta och försöka underhålla mig själv i en liten stund till tills jag får lite sällskap. Är faktiskt lite tråkigt att va helt själv när man är van vid att det alltid finns någon hemma. Jaja, hat gött.

//Marie

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag vill inte vara tråkig men jag ifrågasätter starkt den faktakälla som säger att man fördubblar sitt resultat andra gången på hp, det vore orimligt. däremot förbättrar nästan alla resultatet. Hur många rätt hade du?

2008-10-27 @ 20:30:54
URL: http://whips.blogg.se/
Postat av: warg ^^

paj är gott ^^

2008-10-27 @ 22:30:38
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0