Personal shopper och Lazerdome

Då har ännu en helg gått. Och nu är det bara EN månad kvar till julafton. Wiee,det tycker jag är kul. I lördags var jag i Borås två gånger under dagen. Först åkte jag dit på förmiddagen och hade en personal shopper i 1,5 timme. Hur kul som helst. Fick massor med hjälp att hitta snygga kläder som passar mig och hur jag ska kombinera kläderna. Hittade en t-shirt som var lite längre och större som man kan ha till vardags och sen sätta på en midjelång kavaj och man är klar för fest. Blev en helt annan t-shirt med kavajen på. Synd att jag inte hade typ 2000 spänn, eller mer för då ahde jag kunnat köpa massor med kläder, men det var ltie för dyrt så får vänta till efter jul när jag förhoppningsvis har fått pengar och presentkort i julklapp. Då ska det shoppas. Sen på kvällen åkte jag tillbaka för att spela lazerdome. Det var kul. Vi spelade först 20 min lazerdome sen femkamp och sen ytterligare 20 min lazerdome. Jag vann inte men det var kul. Kommer nog bli så att jag kommer spela det någon gång mer om bara några vill hänga med. Sen blev det thai mat med. Fick paket från Marika och Hanna med, en parfym och en dusch kräm. Nu måste jag gå och laga mat.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Låter skoj det där med personal shopper xD

2008-11-24 @ 14:02:35
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0