Onsdag

Måste bara skriva om en sak som hände mig när jag väntade på tåget i Falköping idag. Jag stog där och väntade och kollade nått på tidtabellen som jag har i plånboken. Då kom det fram en kvinna till mig och frågade om tåget på spår ett gick till Floby, men jag sa att det går till Skövde. Då frågade hon om tåget som skulle komma på det spåret som vi stog på gick till Floby. Jag sa "ja, kanske". Och hon trodde då på mig, men sen var det så att tåget inte stannade i Floby. Haha, tråkigt för henne. När jag gick av tåget i Herrljunga så kom hon emot mig på perrongen och sa typ " du sa till mig..." resten hörde jag inte för jag orkade inte stanna och tjöta så jag gick. Är faktiskt lite kul att lura folk som man inte känner. Fast dom får inte bli för sura. Och idag var det inte med mening att luras. Jag sa ju att tåget kanske stannade i Floby. HOn kunde väl frågat konduktören istället, när tåget åkte förbi Floby. Men men jag skiter i det.
Skrev svenska nationella idag. Blev sammanlagt tio sidor med breda rader när jag hade renskrivit. Hade jag skrivit lite till så hade jag fått ont i handen. Slutade precis när det började göra ont. Så nu är svenska nationelle proven klara. Hade talet i går. Nu ska jag nog ta och plugga lite tror jag.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Elak du är :D

2008-11-12 @ 18:21:54
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0