Halkkörningen avklarad

Ja, då var halkkörningen avklarad då. Gjorde den igår på kinnekulle. Hur kul som helst. jag och hon jag körde med ville inte åka hem, vi funderade på att kapa bilen och köra runt några varv till. Jag skulle lätt kunna göra om det någon gång. Och jag klarade att stanna inom maxgränsen på bromsträckan när jag fick en max stäcka som jag skulle broma på. Hade god marginal på bromssträckan med. Så nu är det inte så mycket kvar innan jag förhoppnigsvis får mitt körkort. Ska gå och jobba idag med på Ascom för förts gången, får ingen lön för idag men kommer får ganska bra lön när jag börjar jobba och får lön sen. Så blir en lektion i skolan idag, ganska gött. Ingen kemi för att en del ska göra omprov, sen ingen matte för då är jag på Ascom. Hoppas verkligen att vi får skriva på våra bokrecensioner på engelskan, har inte läst ut andra boken men har kommit på att jag inte behöver det för att kunna skriva recensionen.

//Marie

Kommentarer
Postat av: warg ^^

yeeeeeeey ^^

2008-11-20 @ 17:56:46
URL: http://ankorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0