Körkort

Jag har fått KÖRKORT. Så skönt att det äntligen är fixat. Fick ingen svår uppkörning heller. Lite landsväg, backning och köra lite i stan. Det jobbigaste var att det blev så dimmigt. Såg knappt korsningen där jag skulle svänga in mot Falköping igen. Och när jag skulle backa så skulle jag backa 20 meter men tror inte att jag hade backat 20 meter innan han sa att vi kunde åka igen. Nr jag var klar så ringde jag tre samtal för att berätta att jag hade klarat mig. Och när jag åkte från vägverket till körskolan igen så ringde min telefon men jag tänkte att det kan vänta, och när jag kom tillbaka till körskolan så var det min körlärare som hade ringt. Hon hade blivit orolig och skulle åka och hämta mig för hon trodde att det hade gått dåligt. Lite roligt. På nått sätt känner man sig mer vuxen när man får köra bilen helt själv. Hade sista provet för den här terminen i går. Så nu är det bara några inlämmningar kvar att göra. Riktigt gött. Jobbade första passet på Ascom igår med, får väl se om det bluir några fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0